الثلاثاء، 19 يوليو 2011

كلمات اغنية رامى جمال اتفضل امشى روح

اتفضل امشى روح على قلب غيرى اجرحه 
مش انا اللى يحب حد و حد يجى يضيعه  
الاحسن كل واحد فينا يرجع مطرحه
ما طلع صح اللى ياما كنت هنك بسمعه
بتحب تعيش لنفسك بس غيرك مش مهم 
بتشوف تملى روحك اللى ابقى و الاهم 
عندك انانية زيادة وكل مادة بتعلى فيك 
بعد اللى حصلى منك لمت نفسى و قلت عيب 
انا راحتى فى بعدى عنك بالسلامة مفيش نصيب
فرصة سعيدة انى شفتك واتعلرفت خلاص عليك
وياك انا بختى مال وقلبى شال من ناحيتك 
فاتت ايام طوال والمشكله غاب حلها 
نفسى اسالك سؤال طب هى فين حنيتك
ولا معندكش منها اصل خلصت شكلها 
بتحب تعيش لنفسك بس غيرك مش مهم 
بتشوف تملى روحك اللى ابقى و الاهم 
عندك انانية زيادة وكل مادة بتعلى فيك 
بعد اللى حصلى منك لمت نفسى و قلت عيب 
انا راحتى فى بعدى عنك بالسلامة مفيش نصيب
فرصة سعيدة انى شفتك واتعلرفت خلاص عليك


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

proud to serve u and waiting your comments