الثلاثاء، 19 يوليو 2011

كلمات اغنية ابو الليف الرصاصة لا تزال فى جيبى

انا الذى كبته وبمعنى ادق طحنته 
بالترامادول شغلته ولقد كنت مافور 
لك فضل فى كل قعدته 
وفى كاس المم ساندته 
و بفيس البوك لهيته فالفيس البوك اهو سيطر
الصحافه فين انا فقت اهو 
والايام السوده  انتهوا 
واتكلموا اللى تهتهوا
بس اتلموا متاخر
قدامكوا انا واد قعدت اهو
ولعته و تعبته وفى امن الدوله علقته
يا حبيبى ده كله اتبخر
لا يا من كنت فرعونا الرصاصه لا تزال فى جيبى 
ادخلت اللحمة ماكدونالد والعيش الحاف لقرايبى 
لا يامن كنت فرعونا الرصاصه لا تزال فى جيبى
اذا كنت مكنتش مذهولا طب اكلم مين فى مصايبى 
 >>>>>>>>>>>>>>
دقت ساعه العمل الى الامام ثورة ثورة
>>>>>>>>>>>>>
انا استويت يا ويحك
هذا مغصى و هذه كحتى
حطولى السم فى ميتى تلاتين سنه معمى بصقف 
سورى جدا قدر موقفى 
انا كنت كراجل هكتفى
باكيد خطه لتخلفى
كانوا بيعاملونى كمقطف
لا يا من كنت فرعونا الرصاصه لا تزال فى جيبى 
ادخلت اللحمة ماكدونالد والعيش الحاف لقرايبى 
لا يامن كنت فرعونا الرصاصه لا تزال فى جيبى اذا كنت مكنتش مذهولا طب اكلم مين فى مصايبى 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

proud to serve u and waiting your comments