الأربعاء، 20 يوليو 2011

كلمات اغنية فيروز اركان بتاخدنى الدنيا

بتاخدنى الدنيا وتبعدنى بس مش بنساك..
على طول فاكراك ولا يوم بنسى اللى عشته معاك ..
انا عارفه حبيبى انى واحشاك..
***
لو تعرف ايه اللى بيجرالى وانت عنى بعيد ..
دانا عايشه فى دنيا ومش حاسه فيها اى جديد ..
ولا عمرى هعيشها الا وياك ..
***
من اللحظه دى انا هعيشلك..
سنين و عمرى و هكونلك ...
اللى حلمت بيه يا حبيبى واللى تتمناه ..
***
دى فرحة عمرى وانا جنبك تحلى الدنيا فى عنيا..
بتلمس كل شئ فيا ودا اللى انا حاساه..
انا عمرى ما هبقى فى يوم خايفه طول مانا وياك ..
***
وهحس براحه ومش شايفه راحتى الا معاك ..
وهتبقى حياتى جنه وياك ..
من اللحظه دى انا هعيشلك سنينى و عمرى وهكونلك..
***
اللى حلمت بيه يا حبيبى واللى تتمناه ..
دى فرحة عمرى وانا جنبك تحلى الدنيا حواليا ..
بتلمس كل شئ فيا ودا اللى انا حاسااه ..
***

هناك تعليق واحد:

  1. الاغنية حلوة اوى وفيروز صوتها تحفة ربنا يحرسها

    ردحذف

proud to serve u and waiting your comments