الجمعة، 22 يوليو 2011

كلمات اغنية مش بمزاجك رامى جمال

بحبك يعنى مش بمزاجك 
حبيبى بجد انا محتاجك
دانا احلامى بيك كملتها 

بقولهالك بكل صراحه
دانا جنبك بحس براحه
مليون حاجه حلوة بحسها

عمرى ماحد هياخدك منى 
ولاهسيبك يوم تبعد عنى
دانا وجودك جنبى مطمنى هقولك بس ايه؟؟

الجنة اللى حلمت انا بيها 
والفرحة اللى انا مستنيها 
وانت فى حضنى خلاص بلاقيها هفكر تانى ليه؟؟

بحبك يعنى مش بمزاجك
حبيبى بجد انا محتاجك 
دانا احلامى بيك كملتها ..

غرامك ليا عدى طموحى 
وجنبك بنسى نفسى وروحى 
عشانك اى شئ انا هعمله ..

تصدق باللى يوم جمعنا 
بقى لايامى شكل ومعنى 
كأن العمر لسه فى اوله ..

عمر ماحد هياخدك منى
ولاهسيبك يوم تبعد عنى
دانا وجودك جنبى مطمنى هقولك بس ايه؟؟

الجنة اللى حلمت انا بيها 
والفرحة اللى انا مستنيها 
وانت فى حضنى خلاص بلاقيها هفكر تانى ليه  ؟؟

بحبك يعنى مش بمزاجك 
حبيبى بجد انا محتاجك
دانا احلامى بيك كملتها 

بقولهالك بكل صراحه
دانا جنبك بحس براحه
مليون حاجه حلوة بحسها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

proud to serve u and waiting your comments