الجمعة، 22 يوليو 2011

كلمات اغنية فقت متاخر رامى جمال

مشيت وياك طريقى وكنت حالف اكمله 
مجاش على بالى خالص اللى كنت بتعمله 
صغرت فى عينى اكتر ماللى كنت اتخيله 
فهمت ان اللى بينا ده كان غلط من اوله

انا فقت متاخر لقيتك هادد اللى بانيه
وياريتنى كنت اقدر اسامحك بس هعمل ايه؟؟
خليتنى مستخسر اعيشلك حتى لو ليومين 

انا كنت مستنى تشينى جوه حضن عينيك
طلعت بتخونى ولسه عايزنى ابقى عليك
الغلطة مش منى ومحدش عارف الخير فين 

مشيت وياك طريقى وكنت حالف اكمله 
مجاش على بالى خالص اللى كنت بتعمله 
صغرت فى عينى اكتر ماللى كنت اتخيله 
فهمت ان اللى بينا ده كان غلط من اوله

 معاك غمضت عينى وكنت ماشى فى سكتى
ليه اسخسرت فيا اشوف فى حضنك فرحتى
ياريت ترتاح وتهدى عشان خلاص من ناحيتى
هعيش بعدك واكمل ايوه همشى فى سكتى

انا فقت متاخر لقيتك هادد اللى بانيه
وياريتنى كنت اقدر اسامحك بس هعمل ايه؟؟
خليتنى مستخسر اعيشلك حتى لو ليومين 

انا كنت مستنى تشينى جوه حضن عينيك
طلعت بتخونى ولسه عايزنى ابقى عليك
الغلطة مش منى ومحدش عارف الخير فين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

proud to serve u and waiting your comments