الجمعة، 22 يوليو 2011

كلمات اغنية تامر حسنى انا جمبك

انتى مش قولتى الصراحة و مخبيتيش ..
يبقى متخافيش ..
وانا عليا انى اسامح واكمل..
ولا ماسامحكيش ..
***
عارف ممكن تكونى زعلانه عشان حاسه ان انا ممكن اكون ..
اتضايقت لما حكيتى كل ماضيكى ..
انا بحبك زى مانتى..
اوعى فى يوم تكونى زعلانه ..
مش فارق عندى حاجه فى كل ماضيكى ..
***
انا جنبك يعنى متخافيش..
لو غبتى عنى مش عايز اعيش ..
معذورة لسه متعرفيش انتى عندى ايه ..
***
وحياتى عندك متدمعيش ..
دا الناس كلها تتمنى تعيش ..
تحت امرك ياللى  مفيش زيك فى الحياة ..
***
ايه يعنى عدت عليكى ظروف ..
عادى انك تقابلى فى الحياة مياستهلوش..
ماهو اللى يعيش ..
ياما يشوف ياما يشوف ياا ما يشوووف ..
انا جنبك يعنى متخافيش..
***
لو غبتى عنى مش عايز اعيش ..
معذورة لسه متعرفيش انتى عندى ايه ..
وحياتى عندك متدمعيش ..
دا الناس كلها تتمنى تعيش ..
تحت امرك ياللى  مفيش زيك فى الحياة ..
*****

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

proud to serve u and waiting your comments