الجمعة، 22 يوليو 2011

كلمات اغنية مش كداب رامى جمال

انا مش كداب  واسال ميت مرة 
سحرك غلاب عدى بلاد بره 
***
افتحلى الباب و كمان بالمرة 
وارب الشباك كده هتريحنى كده هتريحنى
***
هات مية معاك عطشان افتحلى .. عطشان افتحلى
خايف لساك امتى هترتاحلى ..  امتى هترتاحلى
 ***
انا عايزك كده مشغول مش سائل فيا يا واد 
علشان افضل على طول واخد وضع استعداد 
للى انا هعملة وياك 
وياك مش هبقى ملاك ما خلاص العين عشقاك والعين مضطرة 
 ***
انا مش كداب  واسال ميت مرة اسال ميت مرة
سحرك غلاب عدى بلاد بره 
 ***
على طول غلطان وفاضلك واحدة وفاضلك واحدة 
واعمل زعلان وامسك على الواحدة امسك عالواحدة 
يرضيك سهران من واحدة لواحدة 
علشان بداديك تعمل كده فيا تعمل كده فيا
طب مرة عليك ومرة عليا والباقى عليا 
ماشى هوريك والايام جايه 
 ***
انا عايزك كده مشغول مش سائل فيا يا واد 
علشان افضل على طول واخد وضع استعداد 
للى انا هعملة وياك 
وياك مش هبقى ملاك ماخلاص العين عشقاك والعين مضطرة 
وانا مش كداب واسال ميت مره 
 ***
سحرك غلاب عدى بلاد بره 
افتحلى الباب و كمان بالمرة 
وارب الشباك كده هتريحنى كده هتريحلى
هات مية معاك عطشان افتحلى عطشان افتحلى
خايف لساك امتى هترتاحلى امتى هترتاحلى
***

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

proud to serve u and waiting your comments