الاثنين، 18 يوليو 2011

كلمات اغنية اطلبنى من اهلى مى كساب

لو انت بجد محتاجلى و بتروح بتشتاقلى تعالى اطلبنى من اهلى ساعتها انا هبقى ليك
لكن تسرح يومين بيا و تيجى تقولى حرية ماليش انا فى الحاجات ديا مايتعزش عليك
.....................................
لا فوق كده اصحى فاكرنى مين ؟؟لازم تعملى ميت حساب 
مامتى و بابايا طيبين و البيت له باب 
مش كل اللى انت قابلتهم راح يقبلوا بالوضع ده 
 صوابعك مش زى بعضهم 
وصلت كده!!!!
.......................................
لو انت بجد محتاجلى و بتروح بتشتاقلى تعالى اطلبنى من اهلى ساعتها انا هبقى ليك 
لكن تسرح يومين بيا و تيجى تقزلى حرية ماليش انا فى الحاجات ديا مايتعزش عليك
.......................................
بحبك ايوه منكرش لغيرك قلبى مارتاحش 
لكن تفهم غلط همشى مليش انا دعوه بيك 
انا بهتم بسلامتى انا بحافط على كرامتى
عشان مفرحش دلوقتى و بكره زعلى عليك
.......................................
لا فوق كده اصحى فاكرنى مين؟؟ لازم تعملى ميت حساب 
مامتى و بابايا طيبين و البيت له باب 
مش كل اللى انت قابلتهم راح يقبلوا بالوضع ده 
 صوابعك مش زى بعضهم 
وصلت كده!!!!
                 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

proud to serve u and waiting your comments