الأحد، 4 سبتمبر 2011

كلمات اغنية خدينى معاكى مشوارك وائل جسار

خدينى معاكى مشوارك انا ملهوف لاخبارك 
و حاجه غريبة تحصلى بعيش الجنه فى نارك
 ***
بشوف الحب فى مرايه واقول لو كنتى ويايا
وهفهم سره من صورتك وانتى كنتى جوايا 
 ***
انا معرفش حبيت ليه ومين بيلومنى عاللى انا فيه 
وليه سلمت و استسلمت مشيت فى طريق شاورت عليه 
 ***
سالتك مرة مترديش و ليه على طول انا بدى 
ياريتكم مرة تفهمى وتدى الحب على قدى
***
بعيش وياكى ايامكى ومهما بعدت ادامك 
وولو نمتى فى عز النوم انا بصحى فى احلامك 
 ***
انا اخترتك مفيش غيرك
مصيرى شفته فى مصيرك
انا عايش عشان خاطرك و ليه مشغلش تفكيرك
***
انا معرفش حبيت ليه ومين بيلومنى عاللى انا فيه 
وليه سلمت و استسلمت مشيت فى طريق شاورت عليه
***
سالتك مرة مترديش و ليه على طول انا بدى 
ياريتكم مرة تفهمى وتدى الحب على قدى 
***

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

proud to serve u and waiting your comments